Програма конференції

ТЕМАТИЧНИЙ НАПРЯМ 5

Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах
неперервної освіти: андрагогічний підхід

Очні заходи:

1.     15.05.2017 р.- Обласний науково-методичний семінар:
«Полікультурна освіта в контексті загальнокультурного розвитку педагога»
Місце проведення: Запорізький навчально-виховний оздоровчий комплекс № 110, 69118 м. Запоріжжя вул. В. Стешенка, 19 (4-й Південний мікрорайон)
Початок роботи: о 10.00
Мета: аналіз феномену культури та обговорення проблем, що є наслідком
            процесів сучасної гуманітарної науки, висвітлення сучасних
            методологічних підходів до професійної педагогічної підготовки в    
            умовах полікультурного суспільства
Завдання:
·        Розглянути теоретичні засади полікультурної освіти;
·        Висвітлити особливості сучасних вимог до професійної компетенції педагогів;
·        Обговорити особливості інноваційної педагогічної діяльності.
Питання для обговорення:
1.      Цивілізаційний статус педагога в сучасному освітньому середовищі
2.      Методологія досліджень проблем полікультурної освіти.
3.      Зміст загальнокультурного розвитку особистості педагога
Керівник: Олійник Ю. І. - доцент кафедри теорії та методики виховання КЗ
                 «ЗОІППО» ЗОР, к.п.н., доцент.
Учасники обговорення: Вчителі художньої культури, вчителі курсу  "Мистецтво".

2.             16.05.2017 р. - Обласний науково-методичний семінар:  
«Модернізація професійно-технічної освіти: проблеми та перспективи».
Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 46
Початок роботи: о 11.00
Мета: розкрити проблеми та окреслити перспективи розвитку професійно-
            технічної освіти в Україні.
Завдання:
·        Обговорити актуальні питання розвитку професійно-технічної освіти;
·        Проблемні питання підвищення рівня науково-методичного супроводу праці фахівців профтехосвіти;
·        Моніторинг відповідності пропозиції кваліфікованої робочої сили потребам ринку праці регіону та визначення рівня якості професійно-технічної освіти Запорізької області.
Питання для обговорення:
1.     Проблеми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів ПТО;
2.     Децентралізація ПТО, як переформатування технічної освіти;
3. Проблемні аспекти та перспективи розвитку професійної та професійно-технічної освіти.
Керівники: Приходько В.М. - зав. кафедри андрагогіки КЗ «ЗОІПО» ЗОР,
              д. п. н., доцент;
                   Бабкова О. О. – доцент кафедри андрагогіки, к. п. н;
                   Присяжнюк Ю. С. – доцент кафедри андрагогіки, к. п. н.,
                   доцент.
Учасники обговорення: Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації, НМЦ ПТО у Запорізькій області, директори, заступники директорів ПТНЗ.

3.   18.05.2017 р.: Обласний науковий семінар:
«Переосмислення цінностей освіти в становленні  української школи»
Місце проведення: ЗОШ № 58 м. Запоріжжя
Початок роботи: 11.00.
Мета: актуалізувати систему цінностей освіти в умовах швидких змін
                     соціального стану України.
Завдання:
·        аналіз цінності освіти як наукової категорії та  соціальної  реальності;
·        ознайомлення з категорією «людський капітал» та його значенням в формуванні успішної особистості;
·        аналіз психологічного змісту феномену людського капіталу.
Питання для обговорення:
1.     Системи цінностей сучасної освіти України: соціально-філософський, психологічний та педагогічний аспект.
2.     Людський капітал як наукова категорія та феномен реальності.
3.     Роль психолога в формуванні людського капіталу учнів
Керівник: Подмазін С.І. - директор НМЦ психології і соціології освіти  КЗ
                «ЗОІППО» ЗОР, д. філос.н., к. психол. н., доцент,
Учасники обговорення: методисти з психологічної служби методичних кабінетів (центрів) відділів (управлінь) освіти, Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради 

4 . 19.05.2017 р.: Обласний науковий семінар:
 «Культурне різноманіття як ресурс для розвитку суспільства»
Місце проведення: Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека
Початок роботи: 15.00
Мета: Об’єднання зусиль громадянського суспільства у розбудові єдиного українського суспільства та суверенної держави України: «Від єдності різноманітних культур до єдності країни».
Завдання:
·        Визначити процеси в розбудові суверенної України;
·        Проаналізувати відносини між громадянським суспільством та державою;
·        З’ясувати стан полікультурного простору у становленні громадянського суспільства;
·        Обговорити цінності сучасного покоління та їх вплив на формування громадянина та патріота країни.
Питання для обговорення:
1.     Державотворчі процеси в незалежній Україні.
2.     Співвідношення громадянського суспільства з державою.
3.     Національне та культурне розмаїття в становленні громадянського суспільства.
4.     Вплив «цінностей» на формування громадянсько-патріотичної особистості.
Керівник: Мальований М.М., завідувач Регіонального науково-методичного
                 центру «Освіта та громадянське суспільство» КЗ «ЗОІППО» ЗОР,
                 доктор філософії (к. філос. н.), доцент.
Учасники обговорення: представники творчих спілок; представники релігійних організацій; представники національно-культурних товариств, представники органів державної влади та місцевого самоврядування.

5.       22.05.2017 - Всеукраїнський круглий стіл з питань викладання курсів духовно-морального спрямування.
 Місце проведення: КЗ «ЗОІППО» ЗОР, ауд. 46
 Початок роботи: о 11.00
Мета: розкрити проблеми та окреслити перспективи викладання предметів духовно-морального спрямування в Україні.
Завдання:
·        здійснити аналіз стану духовно-морального виховання дітей;
·        висвітлити особливості інтеграції матеріалів духовно-морального спрямування у процес викладання загальноосвітніх дисциплін;
·        обговорити особливості викладання предметів духовно-морального спрямування в контексті Концепції «Нової української школи».
Питання для обговорення:
1.     Проблеми духовно-морального виховання дітей.
2.     Проблеми та перспективи викладання предметів духовно-морального спрямування.
3.     Особливості викладання предметів духовно-морального спрямування в контексті Концепції «Нової української школи».
Керівники: Барліт О.О. - зав. кафедри теорії та методики виховання к.п.н.,
                    доцент.
          Мальований М.М. - зав. РІАЦ «Освіта та громадянське
         суспільство» к.філос.н., доцент.
Учасники обговорення: представники Міністерства освіти і науки України, обласних, міських, районних управлінь освіти і науки, науковці, викладачі, методисти обласних інститутів післядипломної освіти, працівники районних (міських) методичних кабінетів, керівники навчальних закладів, учителі, працівники психологічної служби системи освіти, інші зацікавлені особи.

Інтернет-офлайн режим

Доповіді:

1. Адоньєва Ю.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) Методи розвитку метакогнітивних умінь фахівців
2. Александров В.М., Александрова О.Ф., Запорізький національний університет (Україна,      м. Запоріжжя) Гуманістична складова у фаховій підготовці вчителів 
3. Андрєєва Н.О., Комунальний вищий навчальний заклад «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя) Шляхи підготовки вмотивованого вчителя іноземної мови в умовах нової школи 
4. Бабкова О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Особливості мотивації професійного розвитку педагога в системі підвищення кваліфікації 
5. Барліт О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,   м. Запоріжжя) Формування відповідального ставлення школярів до природи як одне із основних завдань патріотичного виховання 
6. Барліт О.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти        Галантюк Т.О., Запорізький авіаційний коледж ім. Івченка (Україна, м. Запоріжжя) Аксіологічні засади формування ціннісного ставлення школярів до природи в педагогічній думці Івана Матвійовича Стешенка 
7. Білошицький С.В., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький) Соціологія освіти як фактор професійного розвитку педагогічних працівників: проблеми, потенціал, перспективи 
8. Бистрицька Д.С., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,   м. Запоріжжя) Формування конфліктологічної компетентності працівників психологічної служби системи освіти
9. Борхович С.М., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя) Духовно-моральне виховння як формування цінностей дитини
10. Валенкевич О.В., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир) Роль музейного педагога в навчально-виховнгому процесі
11. Васильченко Ю.К., Національний університет біоресурсів і природокористування України (Україна, м. Київ) Особливості використання прав інтелектуальної власності у сфері господарювання 
12. Величко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Сучасні підходи та форми роботи щодо формування громадсько-патріотичних цінностей
13. Власенко М.В., Запорізький колегіум "Елінт" (Україна, м. Запоріжжя) Модель професійного зростання вчителя в умовах сучасної неперервної освіти
14. Дегтярьова Г.А., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (україна, м. Харків) Рекомендації щодо розробки концептуальної моделі розвитку ІК-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти в умовах глобальних трансформацій 
15. Дімітрова Т.Є., ДНЗ «Бердянський машинобудівний професійний ліцей» (Україна, м. Бердянськ) Соціальне партнерство як елемент дуального навчання
16.Дьяченко А.В., Відділення соціальної реабілітації дітей-інвалідів Олександрівського району Запорізького міського територіального центру соціального обслуговування (Україна, м. Запоріжжя) Гуманістична позиція педагога у виховному середовищі освітнього закладу 
17. Євенко О.В., Комунальний вищий навчальний заклад «Запорізький педагогічний коледж» Запорізької обласної ради (Україна, м. Запоріжжя) Впровадження концепції національно-патріотичного виховння на заняттях з іноземної мови 
18. Жадан Р.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Вплив національно-патріотичного виховання молоді на економічний розвиток держави 
19. Жукова О.Є., Комунальний заклад «Мелітопольська спеціалізована школа-інтернат ІІІ ступеня «Творчість» Запорізької обласної ради (Україна, м. Мелітополь) Національно-патріотичне виховання учнів як засіб формувння ціннісного ставлення особистості до навколишньої дійсності в контексті пошуку здобутків Мелітопольської спеціалізованої школи-інтернату "Творчість" 
20. Зайковська О.А., Патрушева І.А., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя) Система заохочень та стимулювань педагогічного колективу Запорізького колегіуму "Елінт" 
21. Ізбаш С.С., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь) Веб-квест як інноваційна андрагогічна технологія навчання майбутніх магістрів освіти 
22. Іщенко І.В., КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж»ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Підготовка студентів вищих педагогічних навчальних закладів до патріотичного виховання молоді 
23. Калюжна Т.Г., Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Україна, м. Київ) Аксіологічний аспект навчання у вищій школі 
24. Корицький В.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Козацька педагогіка - феноменальне явище української етнопедагогіки
25. Коротка Н.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Проблеми нормативного забезпечення публічного адміністрування післядипломної освіти 
26. Крамаренко А.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) Технології саногенного мислення - складова гуманного самовиховння майбутніх фахівців 
27. Крамаренко Д.М., Бердянська багатопрофільна гімназія №2 (Україна, м. Бердянськ) Щодо проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців
28. Крамаренко Л.Г., Дитячий садок №35 «Вишенька» (Україна, м. Бердянськ) Ідеї гуманістичного навчання та виховання: історичний аспект 
29. Крамаренко Л.Д., КЗ"Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" (Україна, м. Суми) Впровадження андрагогічних підходів в навчальний процес в системі післядипломної педагогічної освіти 
30. Красникова Г.С., Курбіцька А.О., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1(Україна, м. Бердянськ) Реалізація концепції національно-патріотичного виховння на уроках історії 
32. Ларкін М.О., Барліт А.Ю., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) Кібербуллінг як різновид кіберзлочинності 
33. Лукачевич А.Ф., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Продуктивне навчання як засіб розвитку творчої особистості учня засобами технологічної освіти 
34. Макаренко, Т.М., Федорець І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Педагогічна направленість волонтерської діяльності в Україні: на прикладі співпраці GIZ та центру "Освіта та громадянське суспільство" 
35. Мальований М.М., Богомолова Н.М., Попович Я.М. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Громадянсько-патріотична особистість як об’єкт навчально-виховного процесу 
36. Марченко Т.В., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя) Виховання патріотизму та національної свідомості учнів у позакласній роботі шляхом використання інноваційних технологій 
37. Мітягіна С.С., Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Хмельницький) Роль моніторингу в андрагогічному супроводі професійної діяльності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти 
38. Мірошниченко Г.А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) Формування патріотичних цінностей особистості в умовах розвитку громадянського суспільства 
39. Михайлова В.В., Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум»; Богомолова Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Розвиток творчої особистості та виховання громадянина-патріота у "Запорізькому січовому колегіумі" 
40. Могілевська В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Позашкільна освіта як важлива соціальна інституція на шляху формування нових ціннісних орієнтирів дітей та підлітків 
41. Олійник Ю.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Гуманістичні засади формування особистості вчителя
42. Плутицька К.М., Барліт А.Ю. Запорізький національний університет (Україна,
м. Запоріжжя) Поняття та форми кібербуллінгу як способу вчинення злочинів 
43. Подмазін С.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагоічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Людський капітал як мета неперервної освіти
44. Попкова Е.І., Науменко М.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Деякі аспекти андрагогічного підходу до навчального процесу в післядипломній освіті 
45. Попович В.М., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя) Духовна освіта як засіб у формуванні громадянсько-патріотичних цінностей особистості 
46. Прийма С.М., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь) Інструменти моніторингу розвитку овіти упродовж життя: міжнародний досвід і українські реалії  
47. Приходько В.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагоічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Бар’єр як елемент системи моніторингу якості освітньої діяльності навчавльного закладу 
48. Пшенова Т.Н., ФАО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО» (г. Петропавловск, СКО) Активные методы обучения как условие эффективности учебного процесса 
49. Сидорук А.В., Запорізький національний університет; Бондар В.Л., Запорізький загальноосвітній навчальний заклад № 104 (Україна, м. Запоріжжя) Спрямування практичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури на організацію анімаційних заходів у загальноосвітньому навчальному закладі 
50. Сироватко О.М,  Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,   м. Запоріжжя) Організаційно-методичний супровід професійної діяльності працівника психологічної служби в умовах децентралізації
51. Сібіль О.І., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя) Соціальне партнерство з батьками у виховній роботі освітнього закладу 
52. Сльота Н.В., Лівик О.В., Бердянська гімназія №1 «Надія» (Україна, м. Бердянськ) Національно-патріотичне виховання у роботі вихователів групи продовженого дня
53. Староста В.І., Іваничко І.І., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород) Навчальні завдання в процесі психолого-педагогічної підготовки магістрів 
54. Староста В.І., Попадич О.О., Староста К.В., ДВНЗ «Ужгородський національний університет» (Україна, м. Ужгород) Адаптація студентів-першокурсноків до навчання у вищому навчальному закладі: мотиваційний аспект 
55. Таукєнова Л. В., загальноосвітняї школа І-ІІІ ступеню №38 Запорізької міської ради Запорізької області; Богомолова Н.М., Запорізький обласний інститут післядипломнї педагогічної освтіти (Україна, м. Запоріжжя) Роль учнівського самоврядування у формуванні особистості громадянина-патріота 
56. Тімченко О.І., Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1Бердянської міської ради Запорізької області (Україна, м. Бердянськ) Формування громадянсько-патріотичних цінностей особистості на уроках української мови та літератури 
57. Тищенко О.І., Запорізький обласний інститут післядипломнї педагогічної освтіти (Україна, м. Запоріжжя) Шляхи формування громадянського виховання школярів
58. Федорова О.В., КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» (Україна, Запорізька обл., с. Веселе) Умотивований учитель - пріоритет сучасної освіти України 
59. Харіна О.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ) Специфіка вивчення сучасної літератури на уроках позакласного читання
60. Хорошун Н.В., Малокатеринівський НВК «школа І-ІІІ ступенів – гімназія «Мрія» (Україна, Запорізька обл., смт. Малокатеринівка) Портфоліо вчителя - мотиваційна основа діяльності та розвитку його професійної компетентності 
61. Шевцова Л.С., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир) Професійна компетентність учителя на уроках розвитку зв’язного мовлення 
62. Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя) Психолого-педагогічні засоби розвитку професійного мислення фахівців з маркетингу 

6. 

























































































































































































































Немає коментарів:

Дописати коментар